nuffnang add

Tuesday, May 13, 2014

Mikhael n Dayah Onboard....

Eh apehal pulak tetibe mamat ni muncul setelah sekian lama menghilang??? hahaha..well untuk pengetahuan korang dari bulan 1 lagi aku dah start bz teramat bz sebab aku sekarang jadi student so hari-hari kene belajar3 pastu exam belajar lagi exam lagi sampai la pernyeksaan ni berakhir bulan 7 nanti...

ok dah lupekan pasal tu ko baca jela entry 1st aku untuk tahun ni..hahahaha..cerita kinabalu pon tak habis lagi ni takpela nanti aku sambung balik..relax-relax aku saje nak skip dulu cerita kinabalu sebab aku tau korang pon dah busan duk baca pasal kinabalu yang ntah bila la entry pasal tu nak habis kan..hihihi..

Ok last month aku dapat panggilan dari opis mintak naik kapal sekejap kat Pasir Gudang sebab kapal nak masuk docking kat MMHE Pasir Gudang...
kapal masuk docking ni maksudnye kapal tu kene repair la dan segala major job dorang akan buat semasa berada di sana..

Yang best nye bile docking kat Pasir Gudang ni kite boley bawak anak bini naik kapal sekali semasa kapal berada kat sana..heyyy bile lagi kaw nak bawak anak bini kaw naik kapal besar kan...tengok macam mana tempat kerja kaw kan..hehehehe..hari ke-3 aku kat sana Dayah, Mikhael dan Ida datang dari KL..kat sini aku nak share la beberapa gambar semasa dorang kat sana...











No comments:

Post a Comment