nuffnang add

Friday, October 18, 2013

Salam Aidiladha...

Selamat hari raya Aidiladha diucapkan untuk semua…hari ni dah 13 Zulhijjah dan aku baru nak update blog pasal hari raya tempoh hari….Al maklum la bile time cuti ni sangat2 bz dan yang paling penting malas nak bukak laptop ini pon aku gagah kan diri jugak nak update blog…

Raya haji tahun ni balik kampung aku kat Terengganu..excited la jugak kan sebab dah 4 tahun berturut turut tak dapat balik beraya di kampung..Tapi kat kampung takde pulak tahun ni atok aku atau pakcik makcik aku buat ibadah korban..So tak dapat la nak feel lebey2 raya haji kali ni sebab nak tengok lembu kene sembelih pon tak dapat....Sekadar makan2 di pagi raya dan bertandang ke rumah saudara…


Ooo balik kampung...ooo balik kampung...


Ni masjid Kampung Raja kat daerah Chendering, Kuala Terengganu tempat aku solat hari raya..


Dari kanan adik no 2, mak aku, ayah aku, aku, hidayah, adik no 4 dan adik no 6..adik no 3 tak balik raya sebab tengah belajar di Korea dan adik no 5 tengah ambik gambar..hehehe..


Ni la gambar raya pertama kami lepas kawen..hahaha..







1 comment: