nuffnang add

Thursday, October 3, 2013

Ohh keretaku......

Kejadian 3 hari lepas...Pagi- pagi lagi aku dah dapat berita hangit dari kawan aku dengan selamba die tanya ' Eh zam kereta kau kene calar ehh?? ' aku masa tu tengah duk makan bekpes nasi goreng terus tersedak, senyap, blurr dan arghhhhhhhh bende yang aku takut selama ni kene jugak kat batang hidung sendiri..Terus aku bukak fb sebab kawan aku tu die dapat tau dari fb yg wife aku post...Bile tengok je gambar kat post Dayah, nahhh amek kau bukan sikit je calar die tapi besar!!!!..ini bukan nye main-main punye calar macam budak2 nakal duk buat ni mesti kerja orang yang memang saje dengki, jahat dan memang takde hati perut...Sedih weyyy bayangkan kereta aku yang tak sampai setaun aku beli dengan hasil titik peluh sendiri ni dicalar balarkan tampa belas kasihan macam die tulis kat atas A4 paper aje.....dah la aku kat kapal lagi sekarang ni...lagi la aku rasa mental...

Ini la die hasil seni orang yang sangat2 'baik' tu...kalo korang nak tau ape maksud die korang google jela ye...


Ok, tentang lokasi parking tu pulak bukan nye kete aku tu parking kat public area pon..kat umh sendiri tu!!!..kat apartment parking lot sendiri kot..bukan Dayah pegi parking tempat orang lain ke atau tayar telebih masuk petak orang ke..parking senget ke ape..Terus aku suruh Dayah pergi buat polis report kat Balai Polis Ampang Jaya...So sekarang ni tunggu siasatan polis jela..aku redha jela dan anggap ni semua sebagai dugaan...

OK, pasal security kat rumah aku pulak, memang ada CCTV tapi jadi tukun jela..Bile buat aduan kat management kau tau dorang cakap ape?? CCTV tu tak berfungsi pon...Habis kalo dah rosak tu takkan kaw biar je camtu..betulkan cepat-cepat..nak tunggu ape lagi ye tak?? dah la tiap-tiap bulan bayar service charge..Kesimpulannye memang pihak management apartment yang aku duduk sekarang ni lansung tidak menitik beratkan soal keselamatan penghuni disini...Alahai nasib badan...



Next entry: Signing off!!...yeaahhh

8 comments:

  1. ohhh ini ke yang you kata kereta kena calar tu... haritu masa you komen kat blog I, I ingatkan calar biasa2 je kat tepi pintu.. perrgghhh kalau mcm ni mmg lebih arrrrr sapa tak hangin.. KAU INGAT KERETA AKU PAPAN HITAM?????????? PHUIIII *emo bagi pihak you* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tula tau la kete i ni kaler hitam, die conteng pon suke ati aje macam papan hitam kan..

      Delete
  2. sabar je la...mmg la panas hati tengok...lagi panas hati dengan management...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal management tu memang sangat panas hati..time nak kutip duit bukan main laju..

      Delete
  3. sayang nyerr!!!keta baru tuuu..sabor la long..

    ReplyDelete
  4. trok btlla manuisia zaman skrg ni..igt org bli tu pkai kertas ke...jahat btl...org skrg xmcm dl..skrg org dh xtkot nk buat pape..nk bunuh org pn open je tembak,,nauzubillah..

    ReplyDelete